Monday again...

Fy tusan va jobbigt att gå upp så har tidigt igen, inte mänskligt! Sov inte speciellt bra inatt så jag skulle lätt kunna sova dubellt så många timmar till. Men det får jag inte, nu är det dags för skola igen. Suck. Har typ föredrag idag, vi ska prata 5min om en valfri vara, man få ljuga hur mycket man vill men man ska försöka sälja varan. Sen ska det filmas! Lite nervöst, jag ska "sälja" Twilight-filmen, känns som om det är lättare att sälja någonting man tycker om och det låter nog mer trovärdigt om man vet vad man pratar om och inte ljuger ihop något som låter helt knäppt...Hoppas jag. Ialla fall, nu ska jag fixa mig sen halv sju går bussen...skriver hur det gick när jag kommer hem. Ha en bra måndag! Bye! //S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0