Sunday 8/11 - 2009


                             13dagar tills jag sitter i biomörkret...♥

Söndag, fy vad jag hatar söndagar! Sämsta dagen på hela veckan. Man vet att skolan börjar imorgon igen och att man måste upp tidigt igen. Helgen borde vara längre än bara två dagar, minst dubbelt så lång ;)

Jag gör ingenting idag, har suttit och läst Breaking Dawn ett tag, riktigt bra bok, har inte så långt kvar på den nu. Men New Moon eller Eclipse är ändå mina favoriter :) Sen sitter jag bara och degar, inte på humör för någonting.

Ska njuta av den sista dagen av helgen innan jag ställer klockan på 05.35 och kryper ner under täcket. Fy tusan säger jag bara...

Kommentarer
Postat av: Julia - fotoblogg

sv: Tack så mycket!:)



Jag vill också se new moon!

2009-11-08 @ 15:54:31
URL: http://barafeminuter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0