Home again...

Kom precis hem från en långpromenad med finaste Nathalie♥ riktigt mys och roligt eftersom vi inte setts på länge. Vi pratade om allt och lite till. Alltid härligt att skratta av sig lite :D

Nu ska jag nog faktiskt byta om till pyjamas och sen krypa ner under täcket och läsa lite. Känns som jag alltid är trött nu för tiden och att det är det enda jag skriver här men hey!, jag praktiserar tre dagar i veckan och då kommer jag hem runt typ klockan 20.00, och de andra dagarna går jag upp 05.30, så jag har faktiskt rätt att vara trött. Men förhoppningsvis kan jag sova ut nu under höstlovet, vi hoppas på det ialla fall :)

Ne, nu ska jag gå, men jag skriver kanske imorgon :) Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0