Miss you...


                                                (foto av mig)

Två veckor idag, två veckor sen jag tog farväl på morgonen innan jag skulle praktiken, tog farväl av min fina kisse. Jag var inställd på att du kanske inte skulle vara hemma när jag kom hem, mamma hade varnat mig dagen innan. Jag sa åt dem att inte ringa eller smsa när de bestämt om du skulle försvinna eller inte, skulle inte ha klarat av att praktisera om jag fick ett sånt samtal under tiden. Istället intalade jag mig själv att du skulle vara kvar när jag kom hem. Fast innerst inne visste jag sanningen....

När jag cyklade hemåt den dagen hade jag en stor klump i magen, försökte förbereda mig för det värsta. När jag kom in på gården var knuten ännu större. Jag kollade in genom köksfönstret på bordet där du brukade ligga när jag kom hem. Du låg inte där, jag försökte intala mig själv att du kanske bara var borta ett tag.

Sen klev jag in genom dörren och kollade på stället där dina matskålar brukade stå, de stod inte där. Det enda jag fick ur mig var; "Hon är borta va?" Mamma hann svara ja innan jag rusade in i mitt rum där allting bröt samman, kändes som om tårarna aldrig skulle sluta rinna.

Du var mer än bara en katt för mig, du var så otroligt viktig för mig, tror du var viktigare för mig än för någon annan i familjen. Jag tänker på dig varje dag, saknar dig så otroligt mycket!

                                   Jag älskar dig för evigt Maja!♥

                                        3/6-1996 - 1/10-2009

Kommentarer
Postat av: sarah aka. pysan

vännen då .. blev tårögd. men jag finns här för dig, i ALLA lägen. <3

ily

2009-10-18 @ 00:16:09
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0