Monday 26/10 - 2009


                                                          ♥
Sov riktigt dåligt inatt, vaknade vid typ ett och kunde inte somna om på flera timmar, sen runt klockan nio vaknade jag igen och kunde inte somna om, så det var väl bara att gå upp och se glad ut.

Sugen på att ta med kameran på en sväng idag, ta lite höstbilder, men jag har inte orkat kolla ut än så jag vet inte om vädret håller med mig. Vi får se hur det blir med det.

Annars blir det nog lungt idag, känner att en huvudvärk är på väg så jag hoppas kunna stoppa den innan den blir jobbigare. Jag ska äta frukost nu men jag skriver säkert senare idag. Later.

________________________________________________________________________

Update 18:31; Såg nu att detta är mitt 600:e inlägg här i bloggen, värt att nämnas ialla fall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0