Sunday...

Jag har blivit förkyld! Skitjobbigt! Så nu knarkar jag halstabletter och näsdukar och gör allt för att slippa vara hemma imorgon. Har ialla fall inte feber och det är ju bra.

Det var myys igår med Bea♥Vi träffades vid biblioteket och sen gick vi runt på staden ett tag innan vi gick till Tammerfors och fikade. Sen köpte vi lite snacks innan vi cyklade hem till mig i spöregnet, vi var dygnsura när vi kom hem till mig, ialla fall jag :) På kvällen åt vi pizza (vi var nyttiga) och kollade på Seventeen again, tror hon gillade den nästan lika mycket som jag ;) Sen kollade vi på någon annan film på tv,gick på en kort promenad i mörkret innan vi gick och la oss typ tolv, vi var ovanligt trötta :P Sen åkte hon hem vid typ ett idag.

Efter det har jag bara tagit det lugnt, såg Seventeen again med mamma♥ också för ett tag sen, hon gillade den också :D Snart kommer brorsan och hans tjej hit för att fira min andra bror som fyller år imorgon, så det blir smörgåstårta, mumma. Jag hungrar ihjäl snart så jag hoppas de kommer snart.

Nu ska jag hitta på någonting att göra, bye!


Kommentarer
Postat av: Bea

Tack själv :)

2009-10-05 @ 08:04:15
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0