Top model....


                                                       ♥

Tråkig helg, igår förmiddag var det väl okej men resten av helgen kunde varit roligare. Jag har inte gjort någonting alls, skittråkigt. Jag har städat, men inte kommit någonstans och är ännu inte klar, det får bli någon annan gång. Orkar inte bry mig.

Sitter och kollar på Top model och lyssnar på musik, ska kolla busstider och sånt sen och efter det stänger jag av datorn, har ont i huvudet så det blir nog inte så sent ikväll. Ialla fall skönt att ha sovmorgon imorgon, alla som klarade svenskaproven slipper den lektionen. Det gillar jag! :D

Det blir väl som alltid i veckorna, inte mycket inlägg alls. Orkar inte bry mig om det längre på helgerna heller känns det som, noll inspiration och min blogg är sjukt tråkig. Så den kommer absolut inte komma i första hand, den kanske kommer i femtionde hand eller nått.  Om det är någon som bryr sig...

Nu ska jag kolla klart på Top Model, jag skriver nån gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0