21 september...


                                         Så sjukt fin, Zac Efron♥
Tudelooooooo!
Enda riktiga skoldagen den här veckan är avslutad. Nu är det två praktikdagar som gäller sen är det fyra dagars ledighet! Ska bli så himla skönt!

Skoldagen gick ganska fort, förutom trafikkunskapen, varför valde jag det ämnet? Hur tråkigt som helst! Läraren står bara och babblar hela tiden, vi får inte jobba någonting själva, fattar han inte att när alla ligger och halvsover på bänkarna så är det dags att byta taktik?

Vi slutade ialla fall tjugo över tre. Jag, Bella och Frida åkte till station och jag och Bella började med vår trafikkunskapsuppgift, vi hann dock inte så långt för min buss kom så den får vi göra klart någon annan gång. Ingen bråtska.

På bussen till station;
Bella; Asså fan va busschauffören kör, vinglar ju som bara tusan...
Jag; Mm, men du, vi åkte just i en rondell...
Bella; Jaha....(tystnad)
Jag; Haha!


Ikväll blir det tv, ska bland annat se svenska hollywoodfruar, så dumt att man bara måste se det! ;D Annars blir det bara lugnt, första dagen på länge som jag inte har någonting att plugga...härlig känsla!


Kommentarer
Postat av: sarah aka. pysan

hahaha så jävla mycket bella över den konversationen !!

helt sicked 8)

2009-09-21 @ 19:14:00
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0