<3

     
                    Taylor lika fin som vanligt på MTV video musik awards♥

Seeeeeg dag i skolan idag, värre än vanligt alltså, varit sjukt trött hela dagen och skrattat åt allt och alla hela tiden. Vi gjorde typ ingenting på hela dagen, kollade på film, planterade lite, lyssnade på trafikkunskapsläraren som jag har stora problem att komma ihåg namnet på, HANS heter han, tror jag...

Vi gjorde vår plantering till en tävling vi ska ha på torsdag, vi skulle göra en miljövänlig plantering. Planteringen blev skitfin och vi borde fan vinna tycker jag, vi jobbade som svin med den! Fina bilder tog vi också till texten vi skulle skriva om arbetet ;) Blev nedbrottad av en viss Sarah♥ *host* under fotograferingen av någon konstig anledning också så det gick lite sådär men de fick duga till slut :)Vi jobbade så jädra bra att vi glömde att gå och äta :P Men man dör ju inte direkt av att komma försent till lektionerna nån gång ;)

Ikväll blir det lugnt, kanske något eventuellt pluggande inför ett av de tre proven jag har inom en kort period.

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och glo på tv, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0