A little bit longer...

       
                                                Birthdayboy!♥


Har legat i sängen hela dagen och huvudvärken har blivit bättre men är inte i närheten borta än. Har suttit ett tag nu med mina nya Cosmopolitan tidning som kom idag, alltid kul. Sen ikväll blir det trafikkunskap, måste göra instuderingsfrågorna inför provet på fredag. Får se hur det går...

Såg just att Nick Jonas♥ fyller 17år idag, grattis till honom!

Nu ska jag nog sätta på en film och ligga och slappa framför den innan jag tar tag i trafikkunskapen ikväll. Hoppas huvudvärken ger med sig snart också så att jag orkar praktisera imorgon.


Kommentarer
Postat av: sarah

jag har en JÄTTE bra sak att berätta för dig :DD

2009-09-16 @ 22:18:40
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0