Applåder tack!


                                              (foto av mig)

Haha, jag, Sarah och Frida vann en planteringstävling i skolan :P Priset; En "guld" medalj i metall och chocklad, så vackert att man nästan blir tårögd ;) Allvarligt, hur tänkte dem där?

"Hmm, vi ska ha en tävling där 10st sexton och sjuttonåriga tjejer ställer upp, vad vill vinnarna ha?!...Jooo! Vi köper varsin medalj åt dem, likadan som man fick som tröstpris när man gick i knattefotboll när man var liten, det blir de säkert glada för!"

Haha, men det är ju tanken som räknas, men jag blev lite besviken eftersom jag hoppades på biobiljetter :P Vi förtjänade faktiskt mer för vi la ner fem ggr så mycket tid på vår plantering än alla andra. Men vi är bäst ändå! :D

Hade rätt om idag, det var riktigt seeeeegt, visst, studiebesöket var kul men resten av dan, snaaaaaaark! Värst var ju trafikkunskapen där verken Bella eller Angelica var med, Bella och jag som brukar hänga gubbe under lektionen för att hålla oss vakna, idag fick jag försöka hålla mig vaken själv. Inte kul kan jag säga, Hans, Klas, Mats eller vad nu läraren heter var precis lika seg som vanligt.

Fick förresten VG på provet, 2,5 poäng från MVG!, snåla lärare...

Nu ska jag städa, gjorde aldrig klart igår, sen ska jag sova! Känns som jag inte sovit på en vecka. Så det här är nog sista inlägget för idag, hoppas ni haft en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0