Bajsa snett...

Äger jag eller äger jag?! Svenskaprovet vi hade i fredags, det jag inte pluggat någonting på och trodde det skulle gå åt helsike...Jag fick mvg!!!! Detta är beviset, jag är naturligt smart ;D Jag är sjukt nöjd.

Nu har vi värsta håltimmen, har ju inte matte så vi har ungefär två timmar att göra ingenting på. Så jag och Pysan sitter nere i floristsalen och kollar runt. Fick värsta chocken när jag gick in på en sida...Om man är vänner berättar man sånt, säger bara det...

Nu ska jag hitta på någonting, kanske slänger in någon bild eller nått om ett tag, annars så skriver jag när jag kommer hem. See ya!

Update; Fick precis reda på resultatet i provet vi hade nyss, Serviceprov, MVG där med!!! Läste igenom en gång igår! Fan va jag är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0