Before I fall too fast...


                                                   Min bebis♥
                                                  (foto av mig)
Tudelooooo!
Detta med städning går saktare än en snigel i rullstol :P Jag "råkade" fastna framför tvn istället. Sen när jag precis skulle börja igen så puttar finaste kissen upp dörren och kommer in och hoppar upp i sängen. Så nu ligger hon brevid mig och sover, sööööötiiiiis! Tror ni man vill börja städa då? Svar; Nej! Men jag måste väl sätta igång så att jag blir klar idag. Det är inte allt för mycket bara man sätter igång, men det är ju det här med att börja...

Just nu kollar jag på Ghost Whisperer, det är repris så jag har sett det förut men det är bra ändå.

Ne, nu måste jag slita mig från datorn,tvn och kissen och sätta igång igen, slänger kanske in något senare när jag är klar. Bye!


Kommentarer
Postat av: Bea

Naawww hon e så sööt :)

2009-09-27 @ 18:04:05
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0