Det är bara torsdag...


                                                 (foto av mig)

Fattar ni vad skönt det är att vara ledig? Känns som det är lördag, men det är det inte, det är torsdag och jag har hela tre dagar till lediga dagar att njuta av, I love it!

Blev inget städande idag, gör det någon annan jag, har inte heller sett Twilight men den ska jag sätta på snart, har tänt ljus och ska krypa ner under täcket i min säng och kolla på den, myys. Älskar höstkvällar, man kan börja tända ljus och använda stora varma kläder och riktigt mysa. Sitta sent på kvällarna innan man ska sova med en bra film eller en bra bok, så jädra mysigt. Jag älskart!

Imorgon har jag inte heller någonting planerat, vi får se vad jag hittar på.

Nu ska jag krypa ner i pyjamasen och sen kolla på Twilight, jag kanske skriver någonting innan jag går och lägger mig. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: sarah

åh va mysigt!!

problemet för mig är att jag svettas om jag har täcke på mig ... :( hahah! i-landprobleeeem!

så jäkla gött med dessa dagar ledigt :DDDD

2009-09-24 @ 23:24:56
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0