Facebook och Maffia wars

Tjoooooooooooo!
Ett prov avklarat, trafikkunskap. Bella och jag kommer helt klart få MVG, not! Jag gissade på typ varannan fråga men G borde jag få. Så nu har jag bara svenskaprovet kvar, kan ingenting om det heller. Men det får gå som det går, man kan ju alltid göra om ifall det skiter sig, men G borde jag få på båda.

Just nu sitter jag och Bella i floristsalen, våran nästa lektion börjar 10.40 så jag fördriver tiden med att kolla bloggar och Bella nördar sig med Maffia wars och FarmVille på facebook. Hon är blivit nörd :P

Nu ska jag hitta på någonting mer att fördriva tiden innan Pysan :P slutar, hon ska tydligen döda mig av någon konstig anledning ;) Det blir intressant! Har någonting att göra med en bild som vi tog när vi jobbade med våran plantering i måndags...Men hey! Det var inte bara min idé

Ikväll blir det troligen filmkväll hos brorsan, om jag inte hittar något annat att hitta på så ska jag nog dit. Inte riktigt på humör men men.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0