"God morgon"


                                                            ♥

Nej jag har inte just gått upp, jag har varit vaken sen typ tio. Jag sov mer än tretton timmar inatt! Superskönt! Det behövdes kan jag säga. Så nu är jag pigg och glad, galet skönt att vara ledig och slippa praktiseringen, visst, det är väl bra att praktisera men just nu är det sjukt tråkigt!

Idag ska jag vara hemma, kolla på film, lyssna på musik, städa och bara vara. Har faktiskt inte lust att hitta på någonting idag, ialla fall inte som det känns just nu. Jag ska ha en degar-dag.

Förresten, någon som har något förslag vad jag kan köpa till min storebror som fyller 22år snart? Han har ALLT och det enda han önskat sig är rakhyvlar (!!) och hur kul är det på en skala? Så jag är tacksam om jag får något roligare förslag...

Nu ska jag gå och klä på mig och sen ska jag städa framför Twilight♥ som jag inte ens orkade sätta på igår, så trött var jag...Jag skriver senare.


Kommentarer
Postat av: sarah

jag sov typ till elva :DD asa skönt!

somnade till 17AGAIN typ :D <3

2009-09-24 @ 16:31:26
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0