Grattis bloggen!



  
  


Min blogg fyller år idag! I två år har jag nu bloggat! Känns verkligen inte som om det är så länge. Ganska kul att kolla tillbaka i arkivet på början av bloggen. Jag skrev verkligen uselt! Hoppas verkligen att jag blivit bättre sedan dess, annars jädrar. Jag var femton när jag skapade den och det känns verkligen som om jag växt ganska mycket under de här två åren, ganska normalt troligen :P

Ovan har jag lagt ut lite headrar jag haft under dessa två år, de flesta är ganska nya men de längst upp är de allra första, den första gjorde finaste Bea♥ åt mig dagen jag skapade min blogg. Sen fick jag för mig att leka i paint vilket resulterade i många riktigt fula headrar, haha! Detta är dock bara en bråkdel av headrarna jag haft, alla har jag inte kvar bilder på, la inte ut alla på bloggen i inlägg.

Mina intressen och smak har nog också förändrats en del, i början var det Gwen Stefani som gällde, var helt galen i hennes musik. Nu för tiden är det mer Johnny Depp och fina pojkar ;)

Det jag vill säga med detta helt otroligt meningslösa babbel till inlägg; Grattis bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0