Guten morgen....

Trött som bara tusan idag, skulle lätt kunna somna om och sova till typ tre, men det är nog dumt eftersom man ska till skolan imorgon, suck. Så jag ska försöka hålla mig vaken.

Filmen igår var inte ett dugg läskig, lite äcklig kanske men läskig var den då inte. Men det var ändå kul att umgås lite med Robert♥ och Carin♥, blir inte så ofta. Filmen hette Wrong turn om det är någon som undrar. Vi såg någon dramafilm också, men den kommer jag inte ihåg vad den heter, den var okej.

Idag ska jag göra det i världen som jag älskar mest....*trumvirvel*....STÄDA! Yes! Love it! *Host* Men de ska komma och kolla på elementen i alla rum på tisdag så det kanske är bra om de kommer fram till det i mitt rum, är lite svårt nu kan jag säga :P Så det ska jag spendera dagen med, en dammtrasa och en skurmopp, finns det något roligare??!! Jippi!!...

Ska snart gå och göra iordning frukost så att man inte sitter här tills tre eller nått. Men jag skriver senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0