Härliga måndag?

     
                                                        ♥
Klockan är 05.16 när jag börjar skriva detta inlägg. Jag har sovit riktigt dåligt inatt, somnade runt 22.30 och vaknade 02.24 och har inte kunnat somna om, 05.10 gav jag upp (skulle egentligen upp 05.20) Så jag hoppas jag inte får huvudvärk idag på grund av sömnbristen, men det är ganska stor chans att jag får det.

Det spöregnar, härligt, håller på att kolla busstider, hoppas de går okej så jag slipper cykla i regnet till bussen, finns inget värre än att sitta dygnsur på en buss, inte när man åker lika långt som jag gör ialla fall.

06.14 går en buss, blir väl den då, måste ta en tidigare buss idag för vi ska på studiebesök på morgonen och eftersom jag inte vet vart stället ligger så ska jag möta upp Pysan♥ innan så att vi går tillsammans dit. Så jag måste ta en buss som går 30min före, suck! Denna dag kommer bli seeeg!

Vi får tillbaka våra prov i trafikkunskap idag, håller tummarna att det gick bra, G borde jag ialla fall få tycker jag. Tror inte jag har samma tur som på de andra proven, Mvg känns ganska orimligt med tanke på hur många frågor jag chansade på.

Nu ska jag gå och klä på mig och allt annat tjaffs man måste göra på morgnarna :P Jag skriver när jag kommer hem om jag inte är allt för trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0