Helg!!!

             
                                                         ♥
Äntligen helg! Det går inte att beskriva hur skönt det är! Slippa tidiga morgnar och få sova ut!

Det var faktiskt ganska kul i skolan idag, trodde aldrig jag skulle säga det. Samhällskunskaps timmen var faktiskt riktigt rolig, kanske inte ämnet men alla var på bra humör och skrattade :P

Haha, Sarah♥ sitter och vickar på stolen under samhällstimmen och är allmännt irriterande :P Jag försöker trycka ner stolen men lyckas inte riktigt. Kommer på den geniala idén att skrämma henne lite. Jag rycker bak stolen litegrann istället :D hahaha! Människan skriker till och åker framåt och drämmer till bordet med värsta smällen (hon gjorde inte illa sig)Alla kollar på oss, Sarah mumlar någonting och jag håller på att kämpa för att få syre under skrattattacken som jag hamnat i. Allt detta mitt under en föreläsning om ekonomi. Hahaha! Underbart!

Ikväll ska jag som sagt till brorsan så det blir inte så mycket mer inlägg ikväll. Kanske skriver någonting när jag kommer hem. See ya!


Kommentarer
Postat av: sarah aka. pysan

finis :)) !

ily <3

pysan it is :DD

2009-09-18 @ 18:31:58
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0