I make the most of all the stress...


Min natt; Gick och lade mig halv tio, somnade elva,vaknade ett,somnade om, vaknade halv två,somnade om, vaknade två...Så höll det på innan jag somnade helt klockan fyra, så fick jag sova hela en och en halv timme innan klockan ringde halv sex. Jag är minst sagt död!

Ganska lugn dag idag, idrott där vi kastade freespee(stavning?) och sen floristteknik där vi gjorde nivåbuketter, gick inte så jättebra. Sen fick vi sluta typ två timmar tidigare också så själva skoldagen var inte så jobbig, men jag är ändå jättetrött.

Ikväll blir det läsning inför provet vi har på torsdag och sen blir det tidigt i säng. Jag ska börja plugga på bussen också, har ju värsta möjligheten att göra det, åker ju buss mer än två timmar per dag så om jag pluggar de två timmarna så behöver jag knappt plugg alls hemma.

Pluggschema för den här veckan;
Onsdag; Hållbarhet och svenska
Torsdag; Service
Fredag; Samhällskunskap och eventuell trafikkunskap

Wish me luck!



Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0