Ich habe ein weißes Bett!

              
                                                                  ♥
Fan va trött jag är, även fast jag fick sluta klockan fyra istället för klockan sex. De hade inga arbetsuppgifter kvar åt mig, är tydligen för duktig ;) Så jag kunde ta tjugo i fem bussen hem.

Två irriterande saker idag, första är att jag fick lov att cykla som en tokig ekorre på steroider på väg till bussen imorse, kommer fram och inser att klockan hemma gått fem minuter före. Hade kunnat ta det betydligt lugnare. Andra är att mina byxor har gått sönder! Precis det jag behövde nu när jag inte har ens en dammråtta i plånboken. 21dagar kvar till pengar Sandra, ingen panik! Men dem går ialla fall att använda, syns inte så mycket. Plus att jag kan ju alltid göra flera hål så ser det ut som det är meningen! ;)

Dagens positiva är att min säng är klar! Den blev inte hundra men den duger, den är söt, och vit. Ett minus är att möbleringen ser helt veird ut med den nya sängen, så det måste åtgärdas, men troligen inte idag. Uppsatsen får nog också vänta tills imorgon, idag ska jag fokusera på svenskan och serviceläxan så att jag kan ta samhäll både imorgon och på torsdag.

Ett till minus, 17 again kommer ut imorgon, men jag kan inte köpa den!!! Suck! Becuse I have a bad day...

Inköp när pengarna kommer;
1.Pengar till mobilen
2.17again
3.Skuld till pappa
4.Kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0