Tråkigt....

Tydligen hade de tagit bort delar av camp rock från youtube, så det blev inget med det, tråkigt. Men jag har underhållt mig med serien JONAS på youtube istället, riktigt roligt faktiskt när man kommit in i det, men jag var lite skeptisk ibörjan. Hade sett alla avsnitt tidigare så jag kollade bara på dem som jag tycker är bäst.

Nu har jag säng också, inte världens finaste men vi ska måla den vit imorgon så då duger den nog ett tag ialla fall. Ska bli skönt att sova i en säng igen och slippa madrassen, men imorgon får jag nog göra det igen eftersom sängen troligen inte hinner torka. Men sen så ska jag njuta av att inte ligga på golvet. Hoppas att jag sover bättre nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0