Lägga ner bloggen?

Funderar starkt på att ta bort bloggen. Just nu känns det väldigt onödigt att ha den kvar, ingen som läser ändå. Tycker det är kul att skriva men om det ändå inte är någon som läser så kan jag ju lika gärna köpa en dagbok och skriva i den...Folk säger att de skaffade en blogg för sig själva och för att de vill skriva ner sina tankar, bullshit tror jag man skaffar en blogg för att dela med sig med dem som bryr sig, om man bara vill skriva för sig själv kan man som sagt bara skaffa en personlig dagbok....Men det är bara vad jag tror...

Ikväll blir det ialla fall myys, filmkväll med Bea och Linda står på schemat♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag läser!!

2009-09-12 @ 15:22:15
URL: http://lapasserelle.blogg.se/
Postat av: sarah

bajsa snett, jag vet att du vill &du har ju 6 läsare!

got for it vafan :D

2009-09-12 @ 16:52:15
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0