You've got me smiling in my sleep...


                                                    (foto av mig)


God morgon?!
Vaknade för typ en timme sen av att mina föräldrar skramlar i köket, skitirriterande för jag skulle kunnat sova flera timmar till. Men jag kunde inte somna om så jag gick upp och satt på datorn istället. Känner mig på ganska dåligt humör idag, vet inte varför men jag är lättretlig. Ska snart gå och äta frukost och så, hoppas det känns bättre efter det.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, ikväll ska jag troligen till Robert och kolla på skräckfilm, det ska bli myys. Hoppas filmen är bra också, fast den behöver ju inte vara allt för läskig, ska ju cykla hem ensam i mörkret efteråt :P Men jag överlever nog...

Nu ska jag gå och äta lite, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0