Målning....

Måndag!

Pappa och jag har målat och slipat nästan hela förmiddagen, ett lager färg till sen är den klar. Kommer få sova på madrassen inatt också men sen får jag sova i en säng igen. Sov faktiskt betydligt bättre inatt.

Imorgon börjar våran APU(praktik) så det kommer inte bli mycket inlägg här. Börjar 10.00 och slutar 18.00 så jag kommer inte hem förrän efter 19.00 och då ska jag först cykla hem och sen äta, sen är nog jag slut. Så jag berättar redan nu att bloggen kommer komma i sista hand ett tag.

Ikväll blir det att plugga samhällskunskap som gäller, vi har en fördjupningsuppgift som ska vara inne på fredag så den ska jag börja med ikväll, imorgon på bussen blir det svenska och på onsdag blir det trafikkunskap, sen tror jag att jag gjort alla läxor som ska in. Sen ska jag och Bella gå och kolla på korsningar någon dag också, vi har det som uppgift på trafikkunskapen. Men det blir på nån lunchrast eller nått.

Idag är det verkligen höst, sitter och fryser som bara den. Men jag har faktiskt ingenting emot hösten, då får man tända ljus om kvällarna, myys!

Just nu sitter jag i köket med datorn i knäet och lyssnar på musik, vet inte riktigt vad jag ska hitta på, egentligen har jag inte lust att göra någonting alls och ligga och mysa i sängen för att få upp värmen, men det skulle inte vara så populärt. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0