Min helg...


Så jädra roligt! Speciellt 02.26-03.32 och 06.22-06.49 har sett typ hundra gånger men kan inte sluta skratta!

Ger väl det här med bloggning en chans till....

Den här helgen har varit myys, igår vid sex-tiden åkte jag till Bea♥ för att ha filmkväll med henne och Linda♥. Vi såg Hannah Montana the movie, ganska bra film faktiskt, glatt överaskad eftersom jag var lite skeptisk. Sen efter ett tag åkte Linda hem och då satt jag och Bea och kollade på klipp från gamla barnprogram från när vi var små, riktigt roligt faktiskt. Vi höll på att skratta på oss av skratt när vi såg en parodi av Pingu, haha, kunde knappt andas! Sen vid typ två gick vi och la oss efter att ha dreglat lite över klipp med Jonas Brothers också ;) Sen vaknade vi typ halv elva imorse och jag åkte hem klockan tolv.

Sen jag kom hem har jag möblerat om i mitt rum, blev ganska bra men jag är inte helt klar med städningen än. Men det kommer bli bra. Inte så mycket kvar.

Imorgon blir det att gå upp 05.35 igen för första gången på länge p.g.a sovmornar och praktik. Kommer ta imot kan jag lova. Om jag sen sover så dåligt som jag gjort den senaste tiden så blir det inte så jättekul. Jag vaknar runt klockan tolv nästan varje natt och kan inte somna om förrän fyra, riktigt irriterande kan jag säga. Hoppas det går över snart. Behöver min sömn annars fungerar jag inte riktigt.

Nu ska jag fortsätta städa!


Kommentarer
Postat av: Maddy

Kolla gärna in min blogg (A)

2009-09-13 @ 18:54:58
URL: http://maddyyy.blogg.se/
Postat av: Maddy

sv: Jag vet :D

2009-09-13 @ 19:14:39
URL: http://maddyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0