Ne nu får jag skärpa mig...



Ännu en ny design, byter typ en gång i veckan nu, men jag blir aldrig nöjd och det är ganska kul att bara sitta och leka med bilderna när man inte har något bättre för sig. Men den här gången ska den få vara i minst 2veckor ;) Jag är faktiskt ganska nöjd. Tycks?

Förresten så får jag skärpa mig angående en annan sak också, jag städade inte idag, "råkade" fastna framför tvn. Så mamma är lagom munter på mig ;) Så det SKA jag ta tag i imorgon bitti. Ikväll blir det nog film, Chocolat tror jag, och sen ganska tidigt i säng så att jag kommer upp imorgon också. Ska försöka att inte vända på dygnet på helgerna. Så kanske jag inte är lika trött på vardagarna, värt ett försök.

Nu ska jag nog kolla på lite klipp eller nått, kanske slänger in ett inlägg innan jag går och lägger mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0