Nobody puts baby in the corner...


                                                       R.I.P

En praktikdag den här veckan avslutad, bara två kvar. Det var otroligt segt idag, jag fick springa lite ärenden, gå till affären och posten och sånt, göra några väldigt fula handbuketter och några solitärer och så fick jag göra det roligaste jag vet! Snitta de där jädra rosorna med femtusen taggar!

Haft ont i huvudet hela dagen, speciellt imorse då det var nära att jag stannade hemma. Sen har jag haft lock för öronen hela dagen så jag har typ inte hört någonting :P

Lunch med Pysan aka Sarah idag (du ville ju bli kallad så ;)) så det var väl det ända som inte kändes helt onödigt. Jag har blivit anlitad som hennes personliga peppcoach :P Jag väntar spänt på lönechecken Sarah! Allt kommer ordna sig...Promise!

Snart ska jag gå och äta, kycklingsallad, mumma, sen blir det plugg framför tvn, och en huvudvärkstablett skulle nog passa bra.

Hörde på The voice i morse att Patrick Swayze dog inatt, riktigt tråkigt tycker jag, han var helt otrolig i Dirty Dancing som är en av de allra bästa filmerna som gjorts. Men nu slipper han ju ialla fall lida. R.I.P

Nu ska jag gå och äta, skriver kanske något mer senare....


Kommentarer
Postat av: sarah

hihi pysan :DD

<3

2009-09-16 @ 14:58:50
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0