Om igår...


Hade en riktigt bra dag igår faktiskt, ganska segt i själva skolan men det är det alltid. Efter skolan åkte jag ner på stan och gick runt lite med Sarah innan Natha♥ kom med bussen. När Natha kommit gick vi runt och kollade lite (hittade en johnny depp affish på en affär som ska bli min när jag får pengar!)När vi kollat ett tag gick vi och delade på en pizza, mums. Klockan typ halv sex gick vi ner till bion och köpte biljetter och mängder av popcorn, hehe, vi åt upp nästan alltihop också, och den var stooooor ;) Klockan sex började filmen och den var precis lika bra som sist, vi såg Harry Potter. Vi höll på att skratta ihjäl oss och i en del av filmen rycker man till och när den scenen var hade tydligen han som satt framför oss tappat drickan så den flög upp ur luften, Natha höll på att dö av skratt då:D Tyvärr missade jag själva flyrgturen men jag höll också på att skratta ihjäl mig när jag såg Natha ;)

Filmen var slut typ halv nio och då gick vi till station för att ta tio över nio bussen hem. Det var en av de tystaste bussresorna någonsin. Båda två satt och småsov och vi sa nog inte mer än fem ord på hela bussresan, haha.

Jag kom hem typ halv elva och gick och la mig typ halv tolv, hade ju ialla fall varit uppe sen halv sex, då har man rätt att vara trött.


Tack Natha för en riktigt kul kväll! Det får vi göra om snart igen!♥♥


Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0