Rubrik

Blir ett snabbt inlägg innan jag stänger av datorn för idag. Kom hem för typ en timme sen och jag är död! Så det blir riktigt tidigt i säng idag igen, får vara uppe längre imorgon. Har inte riktigt vant mig med att sluta klockan 18.00 än, hoppas jag gör det snart så att jag inte är död varje dag.

Det var lite roligare idag, men fortfarande riktigt segt. Fick snitta massor, göra lite buketter och klä in en kransstomme. De riktigt irriterande rosorna slapp jag ialla fall idag, men jag fick snitta typ 100rosor som var nästan lika jobbiga. Men jag överlevde.

Åt lunch med Pysan♥ idag också, det var ialla fall trevligt, så sjukt tråkigt att sitta och äta själv i butikens lilla "kök", så det är alltid kul att slippa det :P

Nu är vi lediga i fyra dagar, helt otroligt skönt, jag ska sova!
 
Ska stänga av nu och sen sätta på en film, troligen Twilight, och så får jag se hur länge jag orkar se, troligen fem minuter eller nått sånt som det känns som nu :P Jag skriver mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0