Sandra - 153417 timmar gammal...

Snart är det fredag! Ska bli sjukt skönt! Ska snart ringa Nathissen♥ och bestämma lite mer inför imorgon. Ska bli galet kul att ses eftersom det inte blir så ofta nu när skolan börjat igen. Så imorgon blir det troligen inget inlägg alls, eller ett väldigt sent inlägg.

Skön dag i skolan idag, två lektioner, prov på ena(gick riktigt bra tror jag) och bild på andra, riktigt roligt att ha bild igen tycker jag, tror jag kan vara den ändå i klassen som verkligen gillar det ;) Fast idag gick det inte så jättebra, vi ritar ansikten och jag gjorde världens största näsa på min, hehe...Sen slutade vi halv två, nice.

Sov betydligt bättre inatt, skrev inget inlägg alls igår eftersom jag var helt död efter två nästan sömnlösa nätter, i tisdags natt somnade jag typ elva och vaknade tolv och kunde inte somna om förrän halv fyra, skulle upp halv sex så det blev inte många timmar. Men igår kväll somnade jag halv nio med läxorna liggandes brevid mig på sängen och sov tills klockan kvart över sex då jag vaknade av mig själv en kvart innan klockan skulle ringa, skönt! Så idag är jag betydligt piggare.

Ne, nu ska jag väl ringa Natha♥See ya!

Förresten måste jag bara säga att idag är det sex månader kvar innan jag blir 18år! Förtjänar att nämnas ialla fall:D



Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0