Snabb sammanfattning av min...onsdag?

Vaknar innan klockan, äter frukost, glor på the voice, klär på mig. Cyklar till bussen, tramp tramp. Åker buss, brumm brumm. Börjar klockan tio, snittar blommor som en tok. Lunch med Sarah♥ :) Tillbaka till praktiken, snittar typ trehundra rosor (jag är seriös), får femtusen taggar i fingrarna, får massa småsår och händerna blir bruna (jag har tvättat den typ hundra gånger, ändå missfärgade) Snittar massa andra blommor, gör solitärer, jippi. Slutar halv sex, går till bussen. Åker hem, brumm brumm. Cyklar hem, tramp tramp. Kommer hem, äter. Kollar de vanliga hemsidorna, kompisars bloggar mm. Pratar med Sarah på msn om imorgon, hon loggar ut, bye! Skriver med Bea♥...och det gör jag fortfarande, där har ni min dag i miniformat :P

Ska snart krypa ner under täcket och sooooooooova, är helt jädra död. Imorgon SKA jag plugga på bussen och när jag kommer hem, skärpning Sandra!


                                Johnny ge mig styrka ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0