Söndag....

                        
                                                    (foto av mig)


Jag har en ny affish på bästaste Johnny♥ Fick den på bion igår! De var en låda med massa affisher i där man fick ta. Vi hade inget att göra innan bion så jag kollade en snabbis i den och sa till Bea♥ att om det fanns en på Johnny så skulle jag skrika. Då hittade jag den, jag skrek inte men fan va glad jag blev :D Så den fick följa med mig hem och nu hänger den så fint på min dörr.

Det var riktigt roligt igår, filmen var sjukt rolig och vi höll på att skratta ihjäl oss. Det var vi och två ungar i salongen, de verkade inte fatta någonting av filmen, den var lite pervers :P Kan verkligen rekommendera den filmen, The ugly Truth.

Efter bion cyklade vi hem till mig, lämnade affishen och packade lite innan vi cyklade till Bea i mörkret. Vi kollade på film när vi kom dit, Jonas Brothers: The 3D Concert Experience, riktigt bra, kunde vara lite längre, speciellt delen där de byter om ;)

Efter filmen fick Bea för sig att vi skulle gå ut och gunga :P Så vi gick ut halv tolv till gungan vid deras hus och så låg vi där och pratade ett tag, mys. Men det blev inte så länge eftersom Bea höll på att frysa ihjäl. När vi kom in började vi se Camp Rock men vi orkade inte se klart hela så vi gick och la oss och såg klart filmen nu imorse istället. Den var lika bra som vanligt.

Jag cyklade hemåt typ halv ett? Så jag har inte varit hemma så länge. Ikväll blir det städning och plugg...

Tack för en mysig kväll/morgon Bea♥, Alltid lika kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0