Uppe med tuppen?

           
                                                           Hot!

Vaknade klockan nio av att mamma stack in huvudet; "Sandra, klockan är nio! Jag kollar upp på henne och sa; "Och? Jag ska inte upp klockan nio!" Som svar fick jag; "Jaha, tyckte du sa att du också ville ha väckning" (stänger dörren) Det fula är att igår kväll sa hon att Daniel(min bror) skulle ha väckning klockan nio och hon frågade om jag ville ha det och jag svarade; "Eh,neeeeeej, jag är ju ledig på måndag också, jag ska sova!" Hur fick hon det till att jag ville gå upp klockan nio? Knäppskalle.

Ska snart gå och äta frukost sen ska jag börja städa här inne eftersom jag aldrig gjorde det igår. Ingenting att direkt se fram emot men om jag inte gör det idag så kommer mamma få ännu mer ryck på mig. Sen när pappa kommer hem från träningen ska vi troligen åka och kolla på den där sängen, håller tummarna att den inte är stenålders. Ne nu ska jag gå och invardera kylskåpet och sen sätter jag nog på camp rock på youtube att städa till. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0