At last, My love has come along....


                                                          ♥
God morgon alla söta glada och underbara människor! Hehe, det är söndag idag! Vill ni veta det bästa? Jag ska inte till skolan imorgon! För det är looooooov!

Jag är faktiskt på ganska bra humör idag, det kanske märks? Det var länge sen jag vaknade på riktigt bra humör, and I like it! Sitter och kollar på American Idol, skrattar åt alla puckon som försöker få vara med i programmet och lyssnar på bra musik på spotify. Härliga söndagsmorgon!

Idag har jag no plans at all, tar dagen som den kommer, det är snöstorm så det blir nog att vara inne större delen av dagen. Nu vill jag ha vår! Till min födelsedag ska all snö vara borta, annars anlitar jag någon som kan ta med snön till...Hawaii.

Nu ska jag äta frukost, see ya!//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0