Carthanus - Färgtistel


                Finaste Taylor fyller faktist 18år idag, Grattis till honom!♥


Oj, det är redan fredag imorgon eftersom jag varit sjuk så har den här veckan gått läskigt fort. Ganska skönt men ändå lite creepy för det känns verkligen som det är tisdag idag för mig.

Just nu håller jag på att plugga snittblomsnamn samtidigt som jag städar mitt rum. Har spelat in mig själv när jag säger namnen så jag ska försöka lära mig ialla fall några av dem av att lyssna på mig själv om och om igen, börjar redan bli trött på mig själv, hehe. Men om jag äntligen lyckas lära mig dem så är det nog värt det. Vi får se om det hjälper ialla fall lite.

Nu ska jag fortsätta, mitt rum är löjligt stökigt så att till och med jag (trivs i lite kaos) börjar skämmas, hehe. Men nu ska det bli ändring på det! Skriver kanske innan jag lägger mig! Bye!//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0