Isolerad...


              Från fotopromenaden i Oktober med Beatrice (foto av mig)

Är inte alls på lika bra humör idag som jag var igår. Känner mig allmänt nere och less på allting. Finns ingenting att göra här och om man ska gå någonstans så fryser man väl ihjäl på köpet. Har inga pengar så att åka någonstans idag igen är bara att glömma. Kan inte få skjuts någonstans och den enda kontakten med omvärlden är genom msn, jippi. Det här lovet kanske inte blir lika roligt som jag trott. Detta tack vare den jädra snön som vägrar försvinna,min tomma plånbok och denna jädra stad! Känner mig helt isolerad....Jag vill vara liten igen, vilken jädra fantasi man hade, matade gosedjuren med tandkräm(mamma blev överlycklig,hehe) lekte krig med bröderna, byggde koja i köket. Jag vill bli fem igen! Men nej då, snart är man en gammal rynkig tant istället, jippi!//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0