Jag älskar sovmorgnar!


          Har haft med bilden förut, men det skiter jag fullständigt i! Johnny Depp♥


Kunde sova hela en och en halv timme längre idag! Jag börjar inte förrän 09.40! Galet skönt faktiskt! :D Vaknade av pappas klocka typ tio i sex och var på väg att gå upp, glömde bort sovmorgonen, så jag satt på längkanten och sen kom jag på det igen, föll bakåt igen och somnade om, nice!

Idag är det en realativt kort skoldag, vilket känns skönt eftersom jag inte kom hem förrän halv åtta igår typ. Sen imorgon är det fredag och sen är det SPORTLOV! Galet skönt!

Nu ska jag äta upp min frukost och sen hoppa på första bussen på den långa vägen till skolan, ibland önskar jag att jag valt att gå här i stan. Men bara ibland ;)

See ya!//S


Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar till Sandra: Jo, du har nog rätt men om du tar en titt på wikipedia så står han med. Men jag får väl se idag om han är med men har du sett filmen är den bra?(:

2010-02-18 @ 09:55:45
URL: http://Feeaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0