Keep on moving like you did last summer...


                          Last time around - Nick Jonas and the Administration♥
 
Det var inte kul att öppna ögonen klockan halv sex i morse, det kan jag lova. Var som en zombie när jag kravlade mig upp ur sängen, fick rakt in i datorstolen, slog i tån i den och skrek nästan rakt ut både av chock och smärta innan jag lyckades ta mig till badrummet i mörkret. Härliga måndagsmorgnar! Finns det något mer underbart?! Troligen...

Fick sluta lite tidigare idag i alla fall, det var skönt. Inte så kul att gå länge på måndagar när man aldrig sover så bra på söndagsnätter. Men jag tog mig igenom hela måndagen och jag lever fortfarande!

Ikväll kallar plugghäftet och sedan sängen tidigt så man får tillbaka lite krafter för resten av veckan. Kanske slänger in något mer inlägg innan jag lägger mig! Kram//S

Kommentarer
Postat av: Bea

You know me :)

2010-02-15 @ 18:57:54
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/
Postat av: Jennie

låter inet som en härlig morgon direkt :P



svar: TACK :)

2010-02-16 @ 09:59:16
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0