Pappa lät lite konstig...

Skulle ringa pappa för att fråga efter skjuts...

*Ringtonen låter*
Ung tjej; "Ja hallå?"
Jag; "Vem är du?"
Tjejen; "Va?"
Jag; "Vem fan är du?"
Tjejen; "Vem är du?"
Jag; "Vem är du?"
Tjejen; "Va?"
Jag; "Va? Vad heter du?"
Tjejen; "Sarah..."
*Jag kollar på displayen på telefonen, där står det inte pappa, utan...Sarah, en liten glödlampa tänds*
Jag; "Haha! Jag tror jag ringt fel! Det är Sandra. Skulle ringa pappa men råkade bläddra för långt, haha!"
Pysan; "Jaha haha, hur är det med dig då?"

*Fortsatt babbel...*

Det var minst sagt ett...intressant samtal, blev rätt chockad när man skulle ringa sin pappa (som bara skulle ut och skotta fram bilen) och en ung tjej svarar. Haha. Snacka om att dra slutsatser fort som bara fan. Men det var trevligt att prata med Pysan också, hehe. //Sandra

Kommentarer
Postat av: sarah

HAHAHAHAA, vafan trodde du om din pappa XD?<3

2010-02-23 @ 21:00:41
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0