Sparks fly when we touch...


                                             (foto av mig)
LOV! Galet skönt! En vecka utan att behöva gå upp tidigt för att gå ut i kylan och stå och vänta på dessa nedrans bussar som alltid är sena.  En vecka utan några som helst planer typ, and I like it!

Det var väl en helt okej fredag i skolan idag, den kändes väldigt kort tycker jag, vi fick sluta tidigare, typ kvart i tre så det uppskattades starkt. Sen var det bara att krama kompisarna hej då och hoppa på bussen hem för att spendera lovet åt olika håll.

Ikväll ska jag kolla på Let´s dance tror jag, följer det inte men det gick verkligen ingenting annat på tvn ikväll så det får duga, äta popcorn och börja läsa på The Host för en gång för alla.

Kommer bli ganska tomt hemma nu under helgen eftersom bror min har åkt till Mjölby över helgen, så jag har ingen att bråka med på två hela dagar, får väl bråka med föräldrarna istället, kan funka det med. Hehe.

Nu ska jag hitta på någonting att göra! Skriver kanske senare! //Sandra

Kommentarer
Postat av: Bea

Skönt med lov!! :D

2010-02-19 @ 18:41:48
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0