En elefant balanserade på en liten liten spindeltråd...


                                     Miles to go (foton av mig)
Det var mycket trevligt med tant Bea igår kväll/natt/idag, blev film, skratt och bakning. Idag hade ialla fall jag mycket att skratta åt eftersom Bea hade sån träningsverk att hon knappt kunde gå. Därav dagens smeknamn. Skadeglad som jag är (men gillar inte när folk skattar åt mig) tyckte jag det var väldigt underhållande. Stackarn...

Som tröst tillägnar jag denna låt åt finaste tant Bea;
Vill ni höra något irriterande? Min Dvd-spelare har dött, asså, verkligen dött, den är avliden, lika levande som en gammal socka med hål i. And guess what? Vilken film satt inte i den om inte Beas film som jag lånade för ett tag sen, min tur slutar aldrig komma. Så pappa ska skruva isär den för att få ut filmen. Annars får jag skicka efter en ny film åt tant Bea, hehe. Nu har jag ialla fall kommit på någonting att önska mig i födelsedagspresent, och jag hoppas verkligen att jag får en, annars kommer jag tråka ihjäl mig.

Kvällen, sen Bea åkte hem vid åtta någonting, har spenderats framför andra säsongen av Greys Anatomy på laptopen. Riktigt bra serie måste jag säga. Love it!

Nu tänkte jag byta om och lägga mig och läsa Miles to go av Miley Cyrus som jag lånade av Bea idag, började läsa den imorse när jag vaknade och Bea fortfarande låg och dreglade på kudden (skoja ba, hon dreglade inte,hehe) Skulle bara läsa litegranna men det kom att bli 107 sidor innan tanten vaknade. Så man kan ju lugnt säga att jag fastnade.

Ne, nu ska jag stänga av datorn, skriver imorgon, guten nacht! //Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0