You're really gonna be someone, ask anyone...


                                                   (foto av mig)

Bara tre dagar kvar sen är det lov! Galet skönt! Ska bli så himla skönt att sova! Bakning inför födelsedagen,födelsedagsfirande med släkten och eventuellt bio med finaste Bea står på schemat, annars är jag helt fri! Får se vad lovet har att bjuda på.

Imorgon är det tävling i skolan, jag och Frida har spenderat nästan hela dagen med att diskutera vad tusan vi ska hitta på, det gick lite sådär så vi får se hur det går. Det viktigaste är ju att man har roligt eller hur?

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, plugga lite på snittblomsnamnen bara. Just nu kollar jag på Miljonlotteriet lyckohjulet med min fina mamma, måste ju säga att jag äger på att lista ut ordgåtorna, hehe, pensionärshemmet nästa!

Skriver imorgon bitti eller efter skolan när kommit hem.//S

Kommentarer
Postat av: andrea

sv; jajajajjja hihi :D

2010-02-16 @ 22:09:44
URL: http://andreaat.devote.se
Postat av: andrea

sv; jajajajjja hihi :D

2010-02-16 @ 22:09:58
URL: http://andreaat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0