Til now, I always got by on my own,I never really cared until I met you...


                                                (foto av mig)

Äntligen helg! Det ska bli så himla skönt att få ta det lugnt och sova, nog för att jag ändå måste ställa klockan imorgon för jag ska ner på stan och kapa av mig kalufsen. Men det blir tidigast åtta jag måste gå upp, lite skillnad mot halv sex.

Måste ju bara skryta lite och berätta att jag och Frida faktiskt stannade kvar i Uppsala, även fast vi kunde åka hem, för att göra en uppgift som vi fått eftersom vi fick skippa en lektion som låg dumt i tre veckor. Så vi gick till 4(eller egentligen 6) blombutiker och frågade hur dem slår in brudbuketter, kanske inte jätteintressant men hey, det var fredag och jag stannde kvar i Uppsala för att göra "läxor". Aplåd till mig tack :P

Idag på bussen hem kände jag verkligen hur mycket musiken hjälper mig att åka så långt jag gör varje dag. Min mobil dog för batteriet tog slut och nästan precis efteråt satt jag och halvsov mot fönsterrutan. Skulle aldrig orka pendla varje dag utan musiken tror jag, var helt borta när jag klev av bussen. Nej, musik på hög volym ska det vara om man ska vara pendlingstönt! :D

Ikväll blir det bara lugnt, tv, eventuellt popcorn och grey´s antatomy om jag hittar batterier till min DvD-dosa, hehe. Ha en bra kväll!//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0