You belong with me...


                                                           ♥
Det verkar som det varit fel på blogg.se nu på kvällen, försökte logga in för ungefär en timme sen och fick försöka flera gånger innan jag kom in. Sen när jag kommit in och skrivit ett inlägg så loggades jag ut innan jag hann lägga ut det, irriterande som bara den. Men nu verkar det fungera igen.

Sitter just nu och kollar på Bones och lyssnar på musik. Lite söndagsmysigt sådär, blir inte allt för sent ikväll heller, ska försöka att vända tillbaka dygnet så att jag inte sover bort halva dagarna. Kommer bara bli jobbigt när skolan börjar igen då.

Imorgon ska jag städa klart och sen ska jag nog ta mig ut ett tag, ta med mobilen med musiken och gå på en långpromenad i snön. Mysigt.

Nu ska jag kolla vidare på Bones. //S


Har lyssnat på den här typ 80 gånger idag, den fastnar. You belong with me - Taylor Swift

Kommentarer
Postat av: Luella

SNYGG SNUBBE, men det finns bättre bilder ;) <3

2010-01-04 @ 23:27:48
URL: http://luella.devote.se/
Postat av: emelie

den låten är så bra :D

2010-01-05 @ 21:27:53
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0