Trött.Trött.Trött.Trött.Trött.Trött.

Håller seriöst på att somna, klockan tjugo över åtta på en fredag! Detta är skandal, och jag vet inte vad jag kan göra åt det förutom att....sova? Har försökt läsa, kan inte koncentrera mig, har försökt se på tv, sitter bara och halvsover, har försökt att hitta något intressant att göra på datorn, inga framsteg. Är det verkligen så att jag måste gå och lägga mig halv nio på en fredag? Nog för jag varit uppe sen kvart i fem och har haft huvudvärk hela dagen, men ändå! Man är ju fan inte pensionär än! //Sandra


Kommentarer
Postat av: Leila

"Man är ju fan inte pensionär än!" hahaha <3



2010-03-12 @ 22:43:30
URL: http://galactic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0